کواد کوپتر

پنجشنبه 27 مهر 1396
12:47
alisa

کوادکوپتر حرفه ای سایما syma X8HG به قدری شگفت انگیز است که افراد مبتدی تا نیمه حرفه ای و تمام حرفه ای را به خرید آن تشویق می کند . حال در ادامه به بررسی و تشریح تخصصی کواد کوپتر syma X8HG می پردازیم :

بالاخره انتظار ها سر آمد و پرنده ای وارد بازار شده است که چند قابلیت شگفت انگیز را با هم دارد . کواد کوپتر syma X8HG تلفیقی از تکنولوژی و زیبایی می باشد . ابعاد کواد کوپتر syma X8HG همانند سایر مدل های هم خانواده سری X8 سایما ۵۰*۵۰ سانتی متر و شکل ظاهری آن بسیار شبیه فانتوم است ، به گونه ای که شاید در نگاه اول نتوان فرق بین این دو را تشخیص داد .

کواد کوپتر syma X8HG محصول جدید سال ۲۰۱۶ میلادی که دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی می باشد و نسبت به تمام کواد کوپتر های دیگر از کیفیت دوربین نسبتا بالایی برخوردار است به نحوی که می توانید برای مصارف شخصی و فیلم برداری و عکاسی هوایی نیمه حرفه ای از آن بهره ببرید . دوربین دارای یک رم ۴ گیگی می باشد و تصاویر و ویدئو های شما قابل ضبط بر روی آن رم است . منحصر بفرد ترین ویژگی این کواد کوپتر قفل شدن در یک ارتفاع مشخص است که سری پرنده های جدید سایما چنین ویژگی را دارا می باشند ، بدین صورت زمانی که پرنده را در یک ارتفاع مشخص بالا می برید ارتفاع پرنده ثابت می ماند و میتوانید استیک سمت چپ را رها کرده و فقط به هدایت جهات جلو ، عقب ، چپ و راست پرنده مبادرت ورزید .


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی کالا و خدمات سایت های جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]